۲۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۰۰

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خبر داد؛

عاملان درگیری خیابانی و ضرب و شتم شهروند بندرعباسی دستگیر شدند

عاملان درگیری خیابانی و ضرب و شتم شهروند بندرعباسی دستگیر شدند

بندرعباس-فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری ۴ نفر از عاملان ضرب و شتم یکی از شهروندان در شهرستان بندرعباس خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر بیان کرد: در پی انتشار فیلمی کوتاه از درگیری خیابانی تعدادی از افراد با قمه و چاقو و حمله به احدی از شهروندان و ضرب و شتم وی در یکی از خیابان‌های بندرعباس و متواری شدن متهمان در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، بلافاصله پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، بنا به دستور قضائی پرونده به سازمان اطلاعات انتظامی استان محول گردید و در همین راستا مأموران مجرب این یگان با انجام کارهای گسترده اطلاعاتی، فنی و پلیسی چهار نفر از متهمان پرونده را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه ۴ نفر از اعضای این باند ۵ نفره دستگیر و یکی از آنان تحت تعقیب پلیس است، اظهار کرد: خبر دستگیری مجرمان و اعضا این یاد موجب خوشحالی مردم و اعتماد بیش از پیش شهروندان به پلیس و دستگاه‌های امنیتی شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند، سوابق کیفری اعضا این باند را درگیری، چاقو کشی، قمه کشی، ابراز قدرت نمایی با تبر و سایر سلاح سرد عنوان کرد.

کد خبر 6254224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha